Pages

Sunday, September 18, 2011

Behind the scene : torres and rooney

sebelum perlawanan bermula.

Rooney : jadi,lu nak score la hari ni mat?
Torres : gua rasa gitu la tapi gua dapat rasa gua akan miss banyak peluang
Rooney : gua bet gua akan miss lagi teruk dari lu,nak bet?
Torres : cincai.

semasa perlawanan.

commentator : Rooney scores!Torres scores.

commentator : Rooney dapat penalti..ohh,dia jatuh tergolek.

commentator : Rooney dapat peluang.oh tidak,bola hanya mencium tiang gol.

Rooney pandang Toores sambil tersenyum dan berkata "amacam mat?lu boleh beat gua punya missed tak?"

Torres dengan selamba membalas "lu tengok kejap je lagi gua akan buat missed of century"

commentator : Toores masuk kedalam kotak penalti,bola dikaki,de gea tewas dan..ohhh..sayang,kelaut.

habis match.

Torres : amacam bro?
Rooney : sial,tak aci la main camtu.

No comments:

Post a Comment