Pages

Saturday, February 12, 2011

English Premier League.

Manchester Derby
Derby match Citeh ngan Manyoo memang ta pernah sejuk.Ni juga pertembungan antara Babahtov dan Carlitos(Tevez).Rooney Who?kalau Rooney pindah haritu dia da maen dalam jersi biru malam ni,ahaha.Okay,match malam ni,kalau Rafael on form Manyoo tak kan bolos.This is a fact sebab David Silva yang selalu gerakkan attacking Citeh dari sebelah kiri.Tapi,Carlitos ngan Dzenko memang bahaya.Kapitan Vidic n co kena kebal..Sekali lagi Manyoo terpaksa harapkan keajaiban Giggsy dan berharap Nani tidak terlalu tamak(lempang je mek nani nih)..

Arsenal lwn Wolves
Melainkan Arsenal maen bangang macam masa lawan Newcastle dulu,Gooners boleh menang.Van Persie memang on form skang.Dan,permainan CANTIK.ahha.Tapi,ini wolves hancurkan Manyoo maa..

Birmigham lawan Stoke.
Obafemi Martins akan maen untuk Birmigham first time malam nih.BErbaloi ke tak?tengok lah.Lejen Manyoo(ahahhaha),Ben Foster da sembuh dari injury.Birmigham menang,selamat dari zon penyingkiran.

Castle lawan Rovers
Newcastle ni tim yang paling bersemangat waja tahun nih.Diorang da susah senang bersama.Aku rasa Liverpool kena ada pengalaman turun divisyen cam diorang nih.Tanpa Carrol,mereka masih ada midfielder terbaik England,Joey Barton(Joey Barton kata dia terbaik).

Blackpool lawan Villa
Villa sangat drop musim nih.Tapi,Bent bole terus menyekor.Blackpool tim yang boleh tahan kuat.Ta caye tanya Kenny Daglish dan scouser.

Liverpool lwn Wigan
Liverpool dan otang-orang yang jalan bersama mereka tengah semangat lepas menang lawan Torres dan Chelsick.Tiada masalah untuk The Kop.

West Ham lwn West Brom.
Roy Hodsong,manager baru West Brom.Dua-dua pasukan perlu menang untuk elakkan tersingkir.

Tottenham lwn Sunderland
Aku masih terpesona dengan gol cantik Kranjar minggu lepas.Dan tunggu pertunjukan Aaron Lennon.Memang gempak dia maen untuk England lawan Denmark.Perlawanan ni mungkin menghasilkan gol ke 1000 Tottenham dalam Premier League(currently 999)

No comments:

Post a Comment