Pages

Monday, August 1, 2011

10 pemain baru dipanggil Datuk Rajagobal.

.



Datuk Rajagobal telah memanggil 10 pemain baru kedalam skuad kebangsaan bagi perlawanan persahabatan menentang Oman.

10 pemain tersebut ialah Khyril Muhymeen, Norhafiz Zamani Misbah, Farizal Marlias, Farisham Ismail, Joseph Kallang Tie, S. Chanturu, Shahrom Abdul Kalam, Norazlan Razali, Shahrizal Saad dan Faizal Muhammad.

.....................................................................................

Terima kasih Datuk kerana berfikiran terbuka walaupun tidak sepenuhnya kerana sebenarnya pemain-pemain ini dipanggil sekadar mengisi tempat kosong yang ditinggalkan pemain skuad Olimpik,Aidil Zafuan dan Matyo yang cedera.

Buat pengipas setia Datuk Rajagobal,jika skuad ini gagal memberi keputusan yang baik,jangan jadi bodoh dengan mengeluarkan ayat seperti,

"tu pasal kelayakan piala dunia tak nak panggil diorang,tengok result camne kalau diorang main,Datuk Rajagobal dah memang tahu"


contohnya jika kita tewas,kerana Oman terbukti lawan yang lebih sukar daripada Singapodah dan Fakhri Saarani tetap menjadi igauan ngeri untuk semua peminat bola sepak Malaysia.wakakaka

Semoga skuad Malaysia berjaya dalam perlawanan persahabatan ini dan diharap pemain-pemain yang dipanggil dapat membuktikan kepada Rajagobal sesuatu yang dia tidak nampak sebelum ini walaupun gua panas la Subramaniam still tak boleh dapat call up,woi Raja,hang tau dak yang Rizal Fahmi tu banyak jadi sub je season lepas?Hang punya choice ni umpama hang ambik Jonny Evans berbanding Vidic.LOGIK?Takpe,Rajagobal lebih tahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

6 comments:

  1. di harap pemain yg dipanggil jgn sekadar menjadi pemanas bangku simpanan sj lps ne..plz give them chance to prove sumthing..xsalah belajar dari kesilapan...

    ReplyDelete
  2. Tidak setuju dengan masih tersenarainya Asrarudin & Ismail Faruqi...tetapi sangat bersetuju dengan pengambilan 2 keeper iaitu Farizal Marlias & Norazlan Razali (Kedua-duanya lebih baik dari Sharbinie & Nasril Nourdin)

    http://simple-mzs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. hahaha... baik punya amaran... ibarat kalau kita kalah dengan maldives kita kalah... pastu tukar skuad, pi lawan ngan spain pulak kita kalah teruk... jangan pulak bagi alasan "tengok sebab tu saya turunkan 'my boys', kalau mereka main sekurangnya takkan kalah teruk..."

    ReplyDelete
  4. kah kah kah..tp aku lg bengang nurul azwan roya x dpt call up,woi rojogubal azwan roya lg bagus dr canturu laaa!!!!!

    ReplyDelete
  5. saya bersetuju dgn penulis. s.subramaniam jauh lebih kental kalau nak dibandingkan dengan rizal fahmi....

    ReplyDelete