Pages

Wednesday, August 3, 2011

Malaysia vs Selangor-why?

.



Malaysia membatalkan perlawanan menentang Oman dan menggantikan dengan perlawanan menentang selangor..but why selangor?arghh

why??????

kenapa tidakk dengan pilihan Malaysia ataupun juara liga super takpun juara piala FA?bukan menidakkan kehebatan selangor,pasukan paling berjaya dalam liga Malaysia tetapi nampak ketidak adilan disitu kerana perlawanan persahabatan ini juga dapat dijadikan persediaan untuk selangor menghadapi Piala Malaysia,lawan pasukan negara lagi tu woi,free pulak tu.Kan tak adil tu untuk pasukan lain.Fam oh Fam.Kenapa tak cari team lain ataupun tak perlu kot buat friendly kalau dah takde sangat team sudi main dengan 'juara asean yang dicanang2 ni'.

Kita tengok sapa kena makan nanti.Harimau ke gergasi merah.

6 comments:

  1. haha!ejas la lawan pilihan malaysia, baru r bes~

    ReplyDelete
  2. aku x tahu lg apa yang fam dan datuk rajagobal fikirkan..bukan hendak memperkecilkan kehebatan selangor,tp pasukan yang berada pada tahap terbaik ketika ini adalah kelantan dan terengganu...adakah datuk rajagobal or fam gentar untuk bertemu dgn 2 orang jurulatih yg bagi saya sgt hebat ketika ini iaitu coach irfan bakti dan datuk m karathu???

    ReplyDelete
  3. tp kalu wat frenly ngn kelantan @ tganu pn.bkn dgn kkuatan sbenar sbb rmai pmain trsebut main ngn malaysia.jd lebih tepat kalu bwat frenly ngn pilihan malaysia yg mana pmain yg x trpilih untuk kebangsaan tp masih b"potensi..ntah ap la fam fikir,dl sblom AFF da frenly ngn selangor gk...adui nye punn...

    ReplyDelete
  4. Kesian Harimau Malaya, takat friendly dgn Team Negeri je. Dah bagi peluang jadi untuk main 3rd round World Cup, tapi di lepaskan begitu sahaja. Ntah lah. Tahun ni dah takde apa nak di-look forward lagi kecuali Sea games. Hope kita dapat kekalkan pingat emas.

    ReplyDelete
  5. dah takde pasukan lain ke selain selangor???

    cuba try team pilihan datuk m.karathu lawan team pilihan datuk k.rajagopal. tengok datuk mana yang lagi power....

    ReplyDelete
  6. mungkin banyak sebabnya kita tak tau. tp perlawanan dgn selangor ni ka kira bidan terjun je. so barangkali masalah persetujuan jadi faktor. sebagaimana kita maklum skrg kan bulan posa, mungkin juga kelantan dan terengganu dah dipelawa tapi team mereka belum sedia atas pelbagai sebab, yg sanggup selangor, itu aje yang sanggup... kot?

    ReplyDelete