Pages

Wednesday, April 4, 2012

FAM dengan perangai baru.

membela FAM di dalam negara Malaysia umpama membela anak yang nakal.Pening sekali melihat gelagat mereka.Dalam pelajaran tidak pandai,dalam perangai tidak berupa sopan.Dengan penggantungan Tan Sri Anuar Musa,bermulalah episod baru cerekarama "FAM PAWER TAK BOLEH KENE KRITIK".sambungan dari episode-episode lain yang aktornya sebelum itu Sathianathan dan lain-lain.

Hal seperti ini tidak perlu diulas panjang kerana nasi sudah menjadi bubir.Anuar Musa pun sudah digantung dua tahun enam bulan.Apa yang pasti,penggantungan ini menaikkan lagi kemarahan pencinta bola sepak terhadap FAM,persatuan diktaktor yang tidak boleh dijentik.

Nyatalah perubahan perlu dilakukan segera.Tapi bolehke besi yang sudah berkarat teruk digunakan lagi?ada yang berkata selamanya FAM akan bangang walau siapa pun pentadbirnya kerana orang dalam FAM itu sendiri sudah parah.

2 comments:

  1. pawer takleh kritik beb.. kahkahkah... hanya orang bisu je boleh keje FAM

    ReplyDelete
  2. ni la yg jdnya bila pemerintah teringgi adalah seorang Sultan. bersuara sikit da dikira mcm x hormat Sultan.. mngkn sbb tu la adanya peraturan yg hanya presiden yg boleh bersuara atau mengkritik.. klau diteruskan mcm nie. ntah smpai bila2 pn bola sepak malaysia x kan maju

    ReplyDelete